<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Monday, October 28, 2013

Concurs Sfâşierea cerului de Ursula K. Le Guin

Descriere editura:

Și dacă visele ar putea modifica realitatea? Și dacă am înţelege că visele noastre schimbă cu adevărat realitatea şi că suntem singurii care o ştim? Cum am încerca să folosim puterea aceea, fără să ne identificăm cu divinitatea?
Un roman care examinează natura realului şi a identităţii personale în cea mai bună tradiţie a lui Philip K. Dick.

Fiica unui antropolog american faimos şi a unei scriitoare, Ursula Kroeber Le Guin(n. 1929) este autoare de romane, povestiri şi cărţi pentru copii, în principal în genurile fantasy şi science-fiction; a scris de asemenea poezii şi eseuri. A devenit celebră după publicarea romanului Mâna stângă a întunericului, care a obţinut premiile Hugo şi Nebula în 1970. Cu următorul roman, Deposedaţii, a fost primul autor care a câştigat de două ori în acelaşi an premiile Hugo şi Nebula pentru roman. Le Guin a fost recompensată cu 5 premii Hugo şi 6 premii Nebula. În 1979 a primit premiul Gandalf Grand Master, în 1995 titlul Lifetime Achievement din partea World Fantasy, iar în 2003 a fost distinsă cu premiul Grand Master al societăţii Science Fiction and Fantasy Writers of America. A câştigat 19 premii Locus pentru ficţiune, mai multe decât oricare alt autor.

a Rafflecopter giveaway

2 comments:

Unknown said...

Interesanta carte,nu am auzit de ea.

Roxi. said...

Suna chiar foarte bine! :) Nici eu nu am auzit pana acum de ea,multumim de informatie.