<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, November 8, 2012

Concurs Noiembrie

Nu vrem sa credeti acum ca Mythical Books e un blog doar de concursuri, insa luna noiembrie este una bogata in zile importante in familia noastra. 
Aceste zile (11, 15, 18 ,19, 21 si de CCAM uitatul 7 - Sf. Mihail si Gavril) alaturate sarbatorilor nationale si internationale din octombrie si decembrie fac ca ultimul trimestru al anului sa fie bogat in ocazii pentru a impartasi cu voi bucuria noastra. 
Pe de alta parte, stiti vorba aia "Dar din dar se face Raiul!".
Acestea fiind spuse, sa incepem distractia de noiembrie!

Primul concurs va ofera posibilitatea de a castiga seria Cantul Vrajitoarelor (volumele 1-3). Nu am avut timp sa le citim inca, dar se bucura de o buna reputie atat ele, cat si autoarea.


Regulile sunt aceleasi si singura conditie obligatorie este sa urmariti Mythical Books via GFC... si sa completati formularul de mai jos.
Succes!
Larisa Oana Fercalo aka LarisaOana
a Rafflecopter giveaway

92 comments:

Unknown said...

Eu sunt unul din cazurile fericite pentru ca nu am un sef, asa ca lucrez cand vreau. Dimineata, seara, sau noaptea, atunci cand ziua mi-a fost distrasa atentia de alte lucruri.

shosetzua96 said...

Cum sunt la liceu in clasa a 10 a intru dupa-amiaza.

Corina Saftoiu said...

Si dimineata, si seara. Sunt la facultate

Alexandra Ioana said...

Nu am nici lucru,nici scoala momentan stau acasa si ziua si noaptea

Anonymous said...

Banuiesc ca programul ala clasic 9-18 se incadreaza in categoria "dimineata, la pranz si seara"... :((

giorgiana said...

Lucrez dimineata, 8-16....mai fericita e Oana, daca e propriul sef..si La multi ani! de Mihail si Gavril

black angel said...

Am scoala dimineata...si e destul de bine asa:)

Iulya Elena said...

Eu invat dupa-amiaza si e destul de obostitor...totusi ma bucur cat mai pot de clasa a 10a

Mirela said...

am un program aiurea...de la 9 dimi pana la 4, 5 seara, dar acum am practica

Geo. said...

Am scoala dimineata. Si e bine, oarecum.

Denisa C said...

Dimineata ,minunata clasa a 12 a.

Unknown said...

Dimineata, cate 6 ore in fiecare zi, 5 zile pe saptamana.

Unknown said...

dimineata, si dupa masa...:))))asa de mult mi`a placut cartea ca`s la 2 facultati=)))

LexyL said...

dimineata, 8-15. :)

Allie said...

Am scoala dimineata.

Andreea said...

Dimineata am scoala:( si urasc asta:(

Ralu said...

Eu am scoala dimineata, dar in gimnaziu faceam orele dupa-amiaza. Nici acum, dupa 3 ani de liceu, nu am reusit sa ma acomodez cu trezitul devreme. :))

Law said...

Am scoala dimineata, dar e mai bine decat dupa amiaza...;;)

Madalina said...

La liceu si din fericire sunt de dimineata . . . La multi ani!!! de Mihail si Gavril

Madalina said...
This comment has been removed by the author.
dya_dyana said...

eu am ore dimineata, de la 8-14

Unknown said...

dimineata...

Addicted to kryptonite said...

Eu lucrez în două schimburi. O săptămână sunt de dimineaţă, una după-amiază

Cristinna said...

Dimineata.

rosia_lady said...

de dimineata la faculta de obicei pana la ora 15 sau 16.

Unknown said...

Dimineata.....pana la 14

R3musak3 said...

Nici, nici :) sunt acasa tot timpul! :)
Dennysse

Crina|| booktwist_ said...

Avand in vedere ca-s la facultate as zice aproape toata ziua:))), un fel de schimbul I mai modificat.

Unknown said...

Am ore de dimineata pana la ora 14 30 on fiecare zi :D

Bianca said...

Dimineata :)

Unknown said...

Sunt destul de fericita pentru ca sunt la master, si am ore doar vineri si sambata de dimineata pana seara :D

loredana said...

Dimineata, 6/7 ore pe zi , 5 zile pe saptamana.

monika.love96 said...

Din cauza ca sunt la liceu intru dupa-amiaza.

Unknown said...

Eu dimineata

Unknown said...

am ore pana la 7.pot sa intru la 11 40 sau la 8.pot sa intru la 10 si sa ies la 3.depinde.

Geoo;x said...

Din pacate, invat de dupa-amiza.

CCAM said...

@giorgiana
@madalina - multumesc mult pentru urari

Ştefana Alexandra said...

Eu am ore dimineaţa, dar e bine aşa pentru că am timp să-mi fac teme şi să învăţ dacă aş fi învăţat după amiază probabil că nu aş fi avut timp de mai nimic.

Andreea Florentina said...

Lucrez cand am timp, de obicei seara.

Stephany said...

Program 6 ore de la 8 la 14 inchisa in infernul numit scoala :D ( Clasa a 11-a A :))

Cristina said...

eu dimineata :)

Alice D said...

n'am...cum vreau eu:)
dar mi e dor de facultate:) si orar diferit in fiecare zi

Anonymous said...

La facultate in ultimul an, si ma duc cand dimineata cand dupa-amiaza, nu am un orar stabil...mai trag si chiulul cateodata:D

Anonymous said...

Dimineata, iar trezitul de dimineata este cosmarul vietii mele, pentru ca adorm foarte tarziu noaptea si a doua zi incep sa functionez bine abia de la ora 10 incolo. :)))

cassady said...

eu lucrez in ture adica si dimineata si dupa amiaza si noaptea

Stefan C. said...

Sunt seara la scoala.

Yume said...

Lucrez de dimineata de pe la 7 pana pe la 13-14 in functie de cat de lucru este..dar am timp si in timpul programului sa mai citesc ceva :D

Cipryan said...

Sunt pe dimineata la liceu ;)

vese said...

Am scoala dimineata.Multumim de concurs! :D

alexa ioana said...

sunt la facultatea si am cursuri/seminarii cam toata ziua
obositor..

Ely said...

lucrez zilnic de la ora 12 pana la 17.30

Unknown said...

școală. de dimineță . 7-13 . :D

Anonymous said...

Scoala... dimineata 8-2:|

Sabryy said...

Scoala, de dimineata.

Unknown said...

liceu, seara :(

Unknown said...

eu invat dupa-masa si e aiurea multumim pentru concurs :*

crybv said...

Lucrez de la 9.00 la 17.00.

Lost For Words said...

Deocamdata nu am nici serviciu si nici scoala. Somer XD

Darling Ada said...

Sunt la facultate si difera programul de la o zi la alta, aproape toata ziua sunt ocupata.

Larisa said...

Dimineata, de la 8 la 14

Niahara said...

Si dimineata si la pranz si seara. Facultatea noastra nu are un orar foarte normal :))

Lia Oxanne said...

facultate, cand dimneata, cand dupa-amiaza, cand deloc :))

Lucian Andrei said...

Dupa-amiaza sunt la scoala.

vps said...

Facultate, nu am un program exact. Ex, maine sunt doar acasa, martea viitoare sunt la facultate..
De obicei vizitez blogurile seara.

dark_eyes said...

Dimineata de la 8 la 15.

JustLaugh said...

am scoala de dimineata :-<

Larisa Oana said...

Am scoala seara si chiar daca nu prea am mult timp, imi place muuult :x

Didii said...

Dimineata ! E cam nasol cu trezitul ...

Lucian Tarta said...

si dimineata si seara, depinde de zi

Unknown said...

Am scoala de dimineata.

Unknown said...

Dimineata. :D

eu-koo said...

Nu lucrez, momentan ma preocupa licenta :D

Unknown said...

Eu sunt la scoala si invat dimineata [:)]

Unknown said...

seara:D

horade said...

Program normal de lucru: 8-16

Luci Gheorghe said...

de dimineata

ChloeDawn said...

Invat dupa-amiaza

YuLiAnDrEeA said...

Scoala dimineata :)

Dorina Mariana said...

Numai de dimineata.

Tyna said...

merg la scoala dimineata devreme..:(

Sandy said...

Invat dimineata :)

Simona said...

Programul variaza caci sunt la facultate :D

Oana H. said...

Momentan nu lucrez,iar cu scoala am terminat.

Smiling Miss said...

Am program de dimineață la școală.:)

Diana said...

Dimineata mi-o petrec la scoala.

Anonymous said...

Eu la facultate am un orar destul de ciudat. Sunt zile cand de dimineata pana seara am ore, in altele am doar de la 2 pana la 4. Iar vineri sunt libera. Dar oricum nu pot sa spun ca am prea mult timp liber, fiindca am mult de citit, si avem multe eseuri/referate de predat, deci biblioteca a devenit a doua mea casa. (Sau mai bine zis a treia dupa camin) :D

hellena said...

Program normal de serviciu

Andu said...

Doar de dimineaţă, deja de o viaţă. A devenit o rutină. :)

Emilian S said...

Lucrez de dimineata pana dupa-amiaza.

dana71 said...

Lucrez in ture...

iobanicu said...

Lucrez cu program normal de la ora 8.

Unknown said...

cartea este frumoasa