<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, November 10, 2012

Castigator CONCURS Puteri (Cronicile Tinuturilor din Apus #3) de Ursula Le Guin

Stiti deja ce trebuie sa faceti, nu-i asa?
Click pe imaginea cartii de pe coloana din dreapta (sau duceti-va la postarea concursului)
Felicitari!

PREMIUL NEBULA PENTRU CEL MAI BUN ROMAN, 2008
NOMINALIZAT LA PREMIUL LOCUS PENTRU CEL MAI BUN ROMAN PENTRU ADOLESCENŢI ŞI LA PREMIUL ENDEAVOUR, 2008
SELECTAT DE NEW YORK PUBLIC LIBRARY ÎN TOPUL CELOR MAI BUNE CĂRŢI PENTRU ADOLESCENŢI ÎN 2008

5 comments:

Andreea Florentina said...

Felicitari! Lectura placuta!

Andreea said...

Felicitari castigatoarei :*!

Unknown said...

felicitari norocoaso si lectura placuta!!!bisous!:*

Unknown said...

wow norocoaso te-ai inscris prima si ai si castigat bravo tie

Sabryy said...

Bravo! :>