<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, October 31, 2012

ANUNT IMPORTANT!

Pentru ca s-a intamplat ca persoana care a iesit castigatoare la Concursul Halloween  Vampirii Sudului sa aiba deja volumele 1-10 si pentru ca vanzarea sau schimbul lor este total impotriva ideii de baza a concursurilor, aceea de a oferi cuiva placerea de a avea cartea sau filmul dorit, am decis sa va consultam. In final vom decide noi pentru ca toate premiile, daca nu specificam altfel, sunt achizitionate de noi doar pentru a face placere si a aduce un pic de bucurie.

Propunem sa dam castigatoarei volumul 11 pe care nu il are, iar pentru restul seriei (volumul 1-10) sa alegem un alt castigator.

Va rugam, spuneti-va parerea!

Bucuria voastra e placerea noastra

UPGRADE (1 noiembrie 2012, ora 9:10)

În naivitatea-mi autoacceptată nu vroiam să cred că un blogger participă la concursuri doar pentru a-şi asigura un avantaj propriu, respectiv să organizeze la rândul lui un alt concurs cu premiul obținut. Lăsând la o parte că mi se pare incorect si un pic jenant, faptul că o şi afirmă ca un fapt natural, agreat universal mi se pare o mişcare greşită de PR şi total nedelicat față de noi şi ceilalți participanți. Un fel de „v-am făcut-o”, ori, cine mă cunoaşte poate spune uneori că sunt proastă de bună, DAR nu poate spune niciodată că am acceptat vreodată să fiu luată de proastă (sau că nu am reacționat vehement).

Cum v-am mai zis, concursurile le organizăm cu eforturi proprii pentru toți cei care, dintr-un motiv sau altul (domiciliu, vârstă, greutăți, pasiune etc) nu au ocazia să le procure singuri sau nu mai prididesc să ia tot ce-şi doresc, pentru a trezi interesul cu privire la unele cărți/filme care ne-au impresionat, pentru plăcerea competiției etc. De aceea, propunerea de vânzare, chiar şi cea de schimb, nu ne-a căzut taman bine şi chiar a reuşit să ne strice bunădispoziția unei zile, cred eu, satisfăcătoare şi incitantă pentru toți.

În final, cred că am luat decizia corectă de a-i întreba şi pe ceilalți înscrişi ce părere au şi de a hotărî probabil până la urmă să alegem un alt câştigător pentru volumele 1-10, ceea ce se potriveşte şi cu reacția câtorva participante care de la bun început au întrebat şi acceptat să primească doar volumele lipsă şi să cedeze restul altui concurent.
Da, punem condiția să urmărească GFC blogul şi mi se pare corect. În afară de recunoaşterea în sine a muncii, GFC-ul oferă şi o accesibilitate mai mare la blog. Nu cred că e o condiție exagerată şi cine nu e de acord e decizia lui. Oricum, MB e hobby-ul nostru şi, deşi cu câți suntem mai mulți cu atât este mai distractiv, nu obligăm pe nimeni.

În rest, totul e OK şi absolut toată lumea este binevenită pe Mythical Books.

23 comments:

Geo. said...

Yep! I agree!

Anonymous said...

Fair Enough!

Anonymous said...

Ar fi trebuit să vină de la Sabryy această idee. Aşa ea se bucură de volumul 11 şi altă persoană de restul volumelor.

Anonymous said...

Da sigur ca da!este o idee grozava!

Sabryy said...

Pai eu nu am nici o problema cu asta, doar ca - dupa cum stiti - orice blogger urmareste sa primeasca niste carti pentru blogul lui. Acuma, na, nu vreau sa primesc cartile..doar asa..ca sa le am. Eu dupa ce am citit seria asta de vreo 3 ori, primele 2 volume mi s-au rupt, si de aia vroiam sa le si inlocuiesc. Dar cum vreti, pe mine cel mai mult ma intereseaza vol. 11

Cristinna said...

Mie mi se pare o idee buna.

Unknown said...

eu sunt de acord si e si mi se pare corect

giorgiana said...

de acord...o noua sansa

Unknown said...

eu nu am vol 11.

Anonymous said...

Am şi eu o întrebare, dacă Mona şi GZM nu făcea concursul, cum făceaţi rost de volumul 11?
Este mult mai uşor să cumperi volumul 11, decât să cumperi toată seria...
Sabryy tu ai participat la concurs ca sa primesti cărţi pentru blogul tău? :))
Oamenii aceşti muncesc pentru blogul şi mai fac şi concursuri din buzunarul lor, nu cu cărţi de la alte bloguri...
Scuze Mona, GZM...!

Cristinab said...

Sunt de acord cu MB! toata lumea merita o sansa la o lectura buna!
eu va intelg cand vreti sa oferiti carti.
tot mai putina lume citeste, ce este mai multe de o palma de scris e deja prea mult pentru unii si cele 2 minute conteaza pentru ei...
sa oferi cuiva sansa de a citi o carte buna mi se pare cel mai frumos cadou! iar cei care iubesc o lectura buna mereu renunta la carti pentru a le face cadou (nu chiar la toate).

nu am inteles niciodata chestia asta cu "am casitigat, nu o vreau dar hai ca o vand, vrei?" mi se pare suuper penibila!

@ Sabryy si mama mea are carti fara coperta. o data i-am cumparat una noua si i-am zis sa o dea pe cea veche, in schimb ea m-a pus sa o fac cadou pe cea noua altcuiva. peste cativa ani am inteles de ce a gandit asa.

shosetzua96 said...

Sunt de acord.Nu inteleg de ce s-a mai inscris daca avea seria deja,a luat sansa altuia care poate chiar nu le avea si care si le dorea.

GZM said...

Pentru cine are seria incompleta sau deteriorata, sa stiti ca inca apar la punga cu Bravo sau Bravo Girl la pretul de 10 lei doua volume.

GZM said...

Se gasesc la chioscuri, iar daca vreti mai din urma vorbiti cu vanzatoarea. Sigur va poate face rost.

Anonymous said...

Touche GZM! ;)

Tyna said...

frumos din partea ei ca a renuntat.aveti dreptate!ar trebui sa le dati la cei care nu le au.(ca si mine..)=))))scz...nu numai despre mine vorbeam ci sa alegeti alt castigator

Geo. said...

Nu stiam ca mai nou bloggerii participa la concursuri pentru a face rost de carti pentru blogurile lor. Mi se pare penibil sa mai ai si tupeul extraordinar sa o afirmi, dar ma rog.
Mona si George dau bani pe fiecare carte cu care organizeaza concursuri si o fac, cum s-a zis si mai sus si cum a spus chiar Mona in postare, din placere, pentru a ne face noua cate o bucurie.
Persoanele care au tupeul de a participa la concursuri doar pentru a pune mana pe o carte pe care mai apoi sa o vanda - si sa scoata un profit pe seama altora - sau sa organizeze concurs cu ea, inseamna ca nu au bunul simt.
Insa mna, mai trebuie sa fie si persoane din astea, ca am duce-o prea bine daca nu. :)

Sabryy said...

Frate, daca tu interpretezi altceva...
Nu am participat ca sa iau sansa altora si prostii dinastea. V-am zis ca eu nu tin sa primesc toata seria din moment ce o am. Si nu particip doar de dragul de a primi o carte sau de a scoate profit. ( aa, poate pentru ca nu am nevoie?! )

Unknown said...

Mi se pare o idee buna.

Geo. said...

Draga Sabryy, nu am interpretat altceva, insa asta se intelege din ce ai spus tu. :))

Andreea said...

Eu una am participat la concurs,crezand ca primele 10 volume le primeste cineva si pe 11 altcineva :)):D.Oricum..Nu sunt de ajuns sponsorizarile?Dar cine sunt sa judec.
Mai bine am multumii oamenilor care se gandesc la alti oameni.

Smiling Miss said...

Sunt de acord cu decizia voastră.

natașa said...

Eu sunt de acord cu ce aţi decis. Nu judec pe nimeni... aştept alegerea următorului câştigător!