<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, August 17, 2012

Alegeti, recunoasteti si castigati! Prezentare carte: The Blessed de Tonya Hurley

Esti oare un sfant sau un pacatos?


Prezentare carte:
Tinerele Lucy, Cecelia si Agnes se intalnesc in camera de urgenta a spitalului Ajutor Perpetuu, aflandu-se fiecare in cel mai prost moment al vietii. Lucy, superficiala petrecareata, Cecilia tipa rock, si Agnes o romantica fara speranta, toate trei sunt niste rebele ce fug de vietile lor, de ele insasi, suferind de inimi si visuri sfaramate. Intra in scena Sebastian - misterios, fascinant, seducator. Si se pare ca el aduce fiecareia in parte exact ceea ce au tanjit atata timp...

Dar in lupta pentru a-i castiga inima, isi vor pierde ele chiar sufletul?

Description:
Brooklyn teens Lucy, Cecelia and Agnes find themselves in the emergency room at Perpetual Help Hospital at the lowest point in their lives. Lucy, the superficial party girl; Cecelia, a drop out rock chick; and Agnes, a hopeless romantic. All rebels running from their lives and themselves, plagued by broken hearts and broken dreams. Enter Sebastian. Mysterious, compelling, seductive. He seems to bring each of them what they long for... 
But in the battle for his heart, will they lose their souls?


Ce coperta credeti ca se potriveste mai bine descrierii si raspundeti la intrebarea de la inceput: sfant sau pacatos?
Colaborati si poate veti fi premiati!

12 comments:

Sabryy said...

A doua arata cel mai bine. <3

Nu stiu, prima e ciudata. Are ochii rosii si...e prea alba.

CCAM said...

@ Sabryy - Si? Te consideri sfanta sau pacatoasa? Eventual de ce?

Crina|| booktwist_ said...

Eu cred ca se potriveste a doua coperta sau mai bine as zice imi place mai mult a doua coperta si o vad potrivita pentru descrierea aceea. Cred ca fiecare din noi intai alege ce-i place, apoi asociaza imaginea cu descrierea. Eu personal asa am facut, deagaba prima s-ar fi potrivit daca mie mi se pare cam fada.

Iar legat de intrebarea de la inceput nu ma pot considera sfanta, dar nu sunt nici pacatoasa. Cred ca undeva la mijloc. Pentru mine sfintii nu prea aduc a uman, a oameni. E cam greu sa fii sfant pentru ca-n mintea mea ar inseamna sa nu minti, sa nu te interese nicio baza sau valoare materiala, sa ai grija de tine si ceilalti fara sa astepti ceva in schimb decat multumire sufleteasca. Ceea ce in zilele noastre suna tare a basm.
Iar eu sunt un om cu greselile lui, cu gandurile lui mai ortodoxe sau nu. Niciodata n-am stat sa ma gandesc ca m-as considera sfanta. Sfintii sunt mai mult ca niste ingeri rataciti pe pamant care nu prea rezista in tot vartejul asta.

*wow cat am scris:">*

mayabijoux said...

Aceeasi perere o am si eu, a doua coperta este mai frumoasa, si, cred, mai potrivita. Prima mi se pare cam... nu stiu... prea "curata" pentru carte?!

Cam cum credeti ca ma consider? Sfanta in nici un caz! Am doza mea de rautate, care ma trece in lista pacatosilor, pe care fiecare om cred ca o are, chiar daca si-a descoperit-o sau nu. Acum sa nu va imaginati ca cine stie ce rautate! Nu. Chestii de genul mici invidii, mici minciuni nevinovate... Adica, imi vine greu sa cred ca cineva in ziua de azi, nu este invidios pe cineva care a castigat la loto, sa zic, sau care nu spune o minciuna fie in folosul lui, sau in al altcuiva. Fiecare om are doza lui de greseli si o parte pacatoasa, mai vizibila sau nu, in personalitatea sa. Right?

Geo. said...

Ma uit la prima coperta si o aseman cu Agnes, apoi ma uit la a doua si o aseman cu Cecilia. Nu stiu cum se face, insa Lucy nu prea apare pe aici.
Totusi, daca imaginile astea doua ar fi fost combinate si ar fi iesit din ele o singura coperta, ar fi fost genial.

Acum, cat despre sinner or saint, cum zic si fetele mai sus, nu ma consider usa de biserica, mai ales ca nici macar n-am citit biblia si cu toate ca n-am facut-o, am auzit de unele chestii de prin ea de care eu nu tin cont. Asta poate ca ma propulseaza la sinner. Dar, n-am omorat pe nima incat sa fiu damned - bine, poate doar personaje prin povesti, insa imi place sa fiu sadica; asta nu se pune, ok? -, iar restul "pacatelor" pe care le fac eu, probabil le face si restul lumii. Cum spunea si maya... minciunele, injuraturi, etc, etc.
So... sunt undeva intre ele.
Sainto-sinner. Merge?
Dar, daca tineti mortis... o sa spun ca-s un ingeras cu cornite si am rezolvat problema!

Bonnie Ithil said...

A doua coperta este mult mai frumoasa, dar nu stiu care s-ar potrivi... daca mai era o coperta probabil ca era cate o coperta asemanatoare fiecarui personaj feminin :) Dar da aleg a doua coperta.

andra lavander said...

a doua coperta se potriveste cel mai bine descrierii, sfinti suntem putini, insa cei mai multi avem o parte pacatoasa, chiar daca este ascunsa cu grija
cred ca m-as vedea mai mult pacatoasa decat sfanta, nici nu incec sa fiu sau sa par sfanta. pacatosi sunt toti cei care traisc si isi doresc sa se bucure de viata, sa simta. suntem egoisti si asta ne face pacatosi

Andreea said...

Cred ca a doua se potriveste mult mai bine .Atrage mai mult,cred.Prima..nu stiu..Nu are ceva care sa atraga.Chiar te sperie putin
Eu cred ca sunt undeva la jumate.Sunt sfanta in marea majoritate a timpului si o duc si in cealalta extrema daca imi pun asta in cap.

Mirela said...

a doua coperta...prima e cam ciudata

Adela / Vanilla Moon said...

Mie mi se pare ca a doua e mai reusita.

Si, sincer, eu cred ca fiecare dintre noi e undeva intre sfant si pacatos, mai mult sau mai putin aproape de unul sau altul, dar niciodata la extrema. :)

Alexandra Gheorghiev said...

Descrierea se potriveste foarte bine cartii de-a doua,asa mi se pare mie.
In unele cazuri sunt sfanta,dar,daca ma gandesc la alte cazuri mai extreme,fantezii,sau alte lucrurii,as putea spune ca sunt o pacatoasa,uneori.

Alexandra. said...

Si mie imi place mai mult a doua coperta.. E mai misterioasa.. :)