<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, December 26, 2013

Concurs de Sarbatori (4) Fata si Marea de Maureen Johnson

Descriere editura:

Aceasta este vara pe care Clio a asteptat-o toata viata ei. Scoala s-a terminat. Are o slujba grozava si tocmai l-a cunoscut pe baiatul visurilor ei. Lucrurile nici ca ar putea sta mai bine. Era si timpul sa i se intample si ei lucruri normale. Botezata dupa cea mai cunoscuta muza din istorie, aproape celebra inca de la varsta de unsprezece ani cand a inventat un joc impreuna cu tatal ei si a strabatut tara ca sa-l promoveze... a avut o calatorie ciudata pana acum. O parte din aceasta calatorie suna bine pe hartie, multe lucruri suna bine pe hartie, dar asta nu inseamna ca sunt chiar asa. Caci acum, la saptesprezece ani, familia ei e destramata, banii s-au terminat, tatal ei, pe vremuri cea mai apropiata persoana a ei, a devenit un ciudat. De multe ori, Clio nici macar nu stie unde e. Asa ca nu e foarte fericita cand apare si planurile ei pentru vara sunt in pericol. Se trezeste insa cu un bilet doar dus pentru Italia, unde trebuie sa-l intalneasca. El nu-i spune decat ca planurile pentru urmatoarele zece saptamani includ o barca.

Daca o doriti, completati formularul:

a Rafflecopter giveaway

5 comments:

Lupu Diana said...

E prima data cand aud despre aceasta carte, dar descrierea pare interesanta.
Multumim pentru concurs!
Sarbatori fericite! :)

Unknown said...

Am auzit de carte si am inteles ca este foarte buna!
Frumoase concursuri,ca deobicei!

Catalina Mihaela said...

Titlul cartii m-a atras.Particip si eu pentru ca mi se pare interesanta cartea.

Roxi. said...

Am auzit de aceasta carte si mi-ar palcea sa o citesc. :)

Anonymous said...

Sunt atatea carti de care nu am auzit... Serios ca parca traiesc pe alta planeta! E foarte frumoasa cartea, si coperta e semnificativa. Imi place foarte mult.
Multumim pentru concurs!