<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, August 31, 2013

Concurs la sfarsit de saptamana Comoara Marelui Han de Clive Cussler

Descriere editura:

Şi de data aceasta, acţiunea se petrece într-un cadru mai mult decât exotic. De la lacurile îngheţate din Siberia până la nisipurile fierbinţi ale deşertului Gobi, Dirk Pitt şi Al Giordino au parte de aventuri şi pericole pe măsură ce adună dovezi despre o misterioasă comoară din Shangdo, Mongolia. O lectură care te ţine cu sufletul la gură, o nouă dovadă că, atunci când vine vorba de romane de aventuri, nimeni nu îl întrece pe Clive Cussler.

a Rafflecopter giveaway

27 comments:

Unknown said...

confort am avut toata viata.as prefera aventura,dar nu am cu cine...

Unknown said...

Prefer aventura.

Unknown said...

Bineinteles ca aventura!

Deathnote said...

Aventura all the way :P

meduza said...

Oricat de mult imi place sa stau pe marginea unei piscine citind, prefer aventura in locul confortului :D

Alexandru said...

confort

Unknown said...

Aventura! ;) Nu imi place viata plictisitoare.

giorgiana said...

Aventura..desigur nu strica si putin confort

Law said...

Prefer aventura :D de confort pot sa am parte toata viata
Multumim pentru concurs! :D

Jane said...

prefer aventura de confort am avut parte tot timpul

Andreea said...

Cred ca ambele.Depinde.

Unknown said...

Eu prefer aventura.

LAURA LOREDANA MYRVOLD said...

Eu prefer confortul, daca am confort si liniste ma pot relaxa citind...aventura mi-o pot creea si singura intr-o vacanta dar principalul e sa am confort...

Unknown said...

depinde de situatie...in zilele friguroase prefer caldura si confortul ,iar aventura mi-o creez citind o carte ....in zilele insorite prefer sa urc un munte sa simt adrenalina

Roxi. said...

Aventura ,cum am avut si la inceputul weekend-ului acesta.Am fost "in aventura" cu cortul. ;)) chiar daca este mai frig,natura este uimitoare ,deci aventura ! :)

Andreea Ilie said...

Aventura!!! :D

Anonymous said...

Categoric aventura, desi nu strica o imbinare a celor doua, mai ales cand ai un job stresant. :D

Bianca said...

Câte un pic din ambele :).

Gavriloi Adina said...

Prefer confort!

Emilian S said...

Prefer confortul...

IULIA SAVA said...

confortul

marianb991 said...

Aventura

alexa said...

Mi-ar placea aventura, dar intr-un loc linsitit. Adica undeva unde sa nu fie mii de oameni. Prefer linistea, nu agitatia oraselor mari.

horade said...

Ador aventura...:) !

Bonnie Ithil said...

Cu siguranta aventura :)

Ralu said...

Aventura! Nu prea am avut parte de așa ceva.

Anonymous said...

putin din amandoua :)