<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Friday, July 26, 2013

Concurs la sfarsit de saptamana - Sotia Tigrului de Tea Obreht

Descriere editura:

Elaborând o genială ţesătură plăsmuită din legende de familie, suferinţă şi iubire, Tea Obreht - desemnată de The New Yorker cea mai tânără dintre cei mai buni douăzeci de scriitori americani de până în patruzeci de ani - a construit un roman nemuritor impunându-se drept unul dintre cei mai vibranţi şi originali autori ai generaţiei sale. Într-o ţară din Balcani, care se reface după ani de conflicte, Natalia, un medic tânăr, soseşte într-o misiune de binefacere la orfelinatul de pe ţărmul mării. Moartea bunicului ei o surprinde şi îi oferă ocazia de a-şi aminti poveştile pe care acesta i le spunea în copilărie.

Daca va surade, completati formularul:

a Rafflecopter giveaway

6 comments:

Crisstina M said...

Am vazut cartea zilele astea la Kaufland si am tot vrut sa o cumpar... dar comenzile de pe elefant.ro mi-au epuizat resursele financiare. Mi-ar placea sa o castig.

Unknown said...

Am auzit ca aceasta carte este foarte interesanta :) Chiar a svrea sa o castig xD

Unknown said...

interesanta carte, am mai auzit de ea pana acum., ar fi frumos sa o pot citi!!!

Unknown said...

Multumim pentru concurs!!

Unknown said...

Mi-ar placea sa o citesc, nu am auzit multe despre aceasta carte.

koko14 said...

Nu am auzit de aceasta carte dar pare interesanta:)