<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, June 27, 2013

Concurs EPICA - 30 iunie 2013

Cred că ați văzut déjà că „Mare Tranquillitatis” a fost lansată oficial duminică 23 iunie, în cadrul ultimei întâlniri (înainte de vacanță) Pariu pe Prietenie. Şi probabil ați aflat deja că am fost prezenți şi noi. Plăcerea publicării unei cărți pe care o iubim a fost completată de plăcerea primirii în dar a unor exemplare cu dedicație (pe care le păstrăm pentru noi).

Dar pentru că nu suntem răi şi ne gândim mereu şi la voi, prietenii noştri, cu ajutorul Editurii Epica vă dăm posibilitatea de a câştiga două exemplare din Mare Tranquillitatis şi câte unul din Probabilitatea statistică..., Zece lucruri pe care le-am făcut... Cum Mythical Books avea pregătite pentru voi: Destine la limită, E uşor să te iubesc şi Anna şi sărutul franțuzesc ne-am zis că e cea mai bună ocazie pentru a vi le oferi reuşind astfel să „încropim” un premiu care să conțină toate cărțile publicate până acum de Editura Epica.

Concursurile sunt organizate de MB şi BM (ghici ciupercă ce-i) şi se vor desfăşura pe pagina Facebook Viata Cărtilor!

Vă aşteptăm!

3 comments:

Andreea Ilie said...

Abia asteptam!! :D

Alexandra Ioana said...

abia asteptam ziua de duminica <3

Unknown said...

Eu m-am inscris! sper sa am noroc!