<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, March 30, 2013

A aparut Lupta celor Noua!

In sfarsit!

A aparut Lupta celor Noua, volumul trei din seria Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore.

In engleza seria este The Lorien Legacies si puteti citi recenzia noastra la volumul  2, Puterea celor Sase, aici.

Volumul 4 al seriei este The Fall of Five si are programata lansarea internationala pe 27 august 2013


Seria in Romania e publicata de Nemira, pe site-ul careia  puteti gasi acum volumul 3 la noutati (=20% reducere)!


6 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Ma bucur ca apar si la noi volumele asa repede. Inca nu m-am apucat de serie, dar abia astept.:)

Bianca said...

Sora mea a citit primul volum şi i-a plăcut enorm.Dar s-a terminat - din câte am înţeles - prea brusc,exact când atmosfera s-a încins :D

CCAM said...

da, exact asta e si parerea mea. Dar vol 2 recupereaza ceva, asa ca poate sa le citeasca in continuare linistita :D

Anonymous said...

Si mie mi ar placea sa citesc aceasta serie

Cristinab said...

se pare ca este o veste buna :)
am citit recenzii care spun ca este o serie buna, sper sa ma conving curand.

Unknown said...

cine a castigat?