<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, December 26, 2012

Concurs de Anul Nou Culorile Dragostei de Kerstin Gier



O serie care imi este foarte draga este "Culorile dragostei" de Kerstin Gier.
De aceea v-o ofer premiu pentru un concurs de Anul Nou.
Urmariti Mythical Books via GFC si completati formularul!
Succes!
a Rafflecopter giveaway

Castigatoare este Cristina Dobrogeanu aka Cristina (GFC) 

11 comments:

Anonymous said...

Este una şi din seriile mele preferate :). Mi-am cumpărăt întâmplător din librărie primul volum că mi-a plăcut sinopsisul, următoarele două volume mi le-am luat în spaniolă...nu aveam răbdare să le scoată pe piaţă Litera.
Succes participanţilor şi lectură frumoasă!

Law said...

Ador seria asta, pacat ca nu le am :(

Simona said...

Fericitul castigator va citi cartile inainte de a vedea filmul :D. Foarte frumos concursul!

giorgiana said...

am primul volum listat de pe pc, dar m-ar bucura mai mult sa o citesc cu coperti,e alt sentiment...si mi-am propus de mult timp s-o ciesc, mai ales ca apare si filmul curand

Unknown said...

Da, foarte frumos concursul. As vrea sa le citesc tinand cont de fatul ca le am pe lista mea lunga de muuult timp

Unknown said...

eu imi doresc enorm sa castig aceasta serie nu am citit-o inca pentru ca nu am avut ocazia. multumim pentru sansa:*

Bianca said...

Pare foarte interesanta seria:D

Anonymous said...

Am citit tot de aceiasi autoare "ce sa fac cu mostenirea?" si mi a placut tare mult, sper sa am noroc:d ca vreau sa le citesc, mult de tot. multuumim!

Unknown said...

Frumos premiu!Am auzit ca este o serie interesanta si frumoasa!Ii pare bine ca am descoperit acest blog,am sa va urmaresc cu mare placere cat de des voi putea!An nou fericit!

Cristina said...

Multumesc mult pentru premiu si pentru ca organizati niste concursuri foarte placute.

Unknown said...

felicitari castigatoarei! :)